Tarcza Republiki
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Reydavi "Szelma" Dysoctra - Republikański patriota, były agent SIS

Go down

Reydavi "Szelma" Dysoctra - Republikański patriota, były agent SIS Empty Reydavi "Szelma" Dysoctra - Republikański patriota, były agent SIS

Pisanie by Gray Jedi MAster Pon Mar 20, 2017 7:42 pm

Reydavi "Szelma" Dysoctra - Republikański patriota, były agent SIS Star_w11

Imię Reydavi
Nazwisko Dysoctra
Wiek 34 lata
Wzrost 188 cm
Klasa w grze
Gunslinger
Klasa w rp
były agent SiS, specjalista do spraw wywiadu i rozpoznania
Wygląd Mały, podwójny wąsik i wąska bródka. Ponadto blizny na szyi i dolnej części twarzy. Wielki tatuaż z logiem Republiki na plecach.
Cechy charakteru
Zadziorny jednak oddany sprawie do końca. Jeżeli góra ma inną opinie na jakiś temat to zmienia góre by móc realizować własne cele. W ten sposób opuścił szeregi SIS, bo uznał, że Saresh prowadzi Republike ku upadkowi. Jest oddanym patriotą, ale działa na rzecz dobra Rebubliki, a nie kanclerza czy Jedi


HISTORIA:

Mówiąc szczerze nie wiadomo gdzie się urodził... On sam był za mały by to pamiętać, a jego rodzice nigdy tego nie dociekali. Został bowiem adoptowany w wieku trzech lat przez parę senatorów, którzy nie mogli mieć dzieci. Tak więc wychował się na Coruscant, a jego matka od małego wpajała mu miłość do Republiki. Stąd postanowił zaciągnąć się do wojska, ale jako że bieganie z karabinem mu nie za bardzo odpowiadało - wybrał zawód wojskowego pilota.

Jako pilot młody Dysoctra pracował od 20 do 27 roku życia. Jego robota polegała głównie na dowożeniu zaopatrzenia do baz Republiki, wywożeniu rannych z pola bitwy do centrów medycznych, czy transportowanie polityków, albo ważnych dla Republiki osobistości.

Właśnie przewożenie jednego z dość ważnych senatorów doprowadziło do zakończenia kariery pilota Dysoctry.
Na tego właśnie senatora planowany był zamach. A pech chciał, że miał on miejce na statku pilotowanym przez Reydaviego. Senator został dźgnięty zatrutym ostrzem przez zamachowca przebranego za ochroniarza. Reydavi zorientował się niestety za późno w tym co się stało, wybiegł z kokpitu i zneutralizował zamachowca walcząc z nim wręcz. Całe zajście pod koniec zauważyła reszta z ochrony. Miał ostatnią okazje by się wykazać jako pilot i zabrać jak najszybciej senatora do centrum medycznego na Coruscant. Brawurowa akcja Dysoctry wprawdzie pozwoliła na dotarcie senatora do centrum medycznego, jednak trucizna dostała się już dawno do krwioobiegu i zatruwała serce.

Tamtego dnia Reydavi powiedział sobie, że nie dopuści więcej do takich sytuacji i zrozumiał, że jako pilot nie jest w stanie tej misji wypełnić. Dlatego postanowił się zaciągnąć do wywiadu Republiki, gdzie zaczął działać pod kryptonimem "Szelma" początkowo w akcjach mających na celu tylko rozpoznanie. Gdy nabrał więcej doświadczenia zaczął coraz częściej brać udział w zorganizowanych akcjach jak udaremnianie zamachów na senatorów, polityków czy nawet samego wielkiego kanclerza.

Dopiero atak Zakuul wprowadził zamęt w życiu Dysoctry. Nie chciał walczyć z Imperium mając jednocześnie większe i gorsze zagrożenie - Zakuul

Długo się wachał, czy nie odejść z organizacji. Nie chciał zdradzić Republiki. Jego konflikt wewnętrzny przerwało odejście jednego z bardziej rozpoznawalnych agentów - Therona Shana, a w raz z nim odeszło wielu innych. Dysoctra był jednym z nich. Od odejścia z SiS nie przestał być wierny Republice. Zaczął szukać orgazizacji w w której mógłby walczyć z Zakuulem by przywrócić utracony pokój w galaktyce...

WYPOSARZENIE:

- Dwa blastery z modyfikowanymi ogniwami, przez co strzelają czysto białymi wiązkami
- Hak wspinaczkowy z zaczepem na blaster (może wystrzelić linke długości do 20 metrów)
- Lornetka z funkcją termowizji
- komunikator naręczny i słuchawka do ucha
- narzędzia ułatwiające infiltracje jak urządzenie do łamania kodów zabezpieczających terminale, czy zdalne urządzenie do włamywania się przez słabsze zabezpieczenia np do droidów
- Resztę wyposarzenia dobiera w zależności od misji
- Jako, że ma bogatych i wpływowych rodziców to pieniędzy mu nie brakuje

UMIEJĘTNOŚCI:

Strzelanie i obsługa blastra: [Średni]
Walka wręcz: [Wysoki]
Korzystanie z technologi: [Bardzo wysoki]
Infiltracja: [Wysoki]
Pilotaż:
- myśliwce - [niski]
- transportowce, frachtowce – [wysoki]
- lekkie statki nadprzestrzenne – [wysoki]
- ciężkie statki naprzestrzenne (typu krążowniki, korwety) – [żaden]
- statki atmosferyczne - [wysoki]
- speedery – [średni]
Improwizacja: [Średni]
Gray Jedi MAster
Gray Jedi MAster
Jedi
Jedi

Liczba postów : 31
Join date : 30/08/2016
Age : 24
Skąd : Gdzieś w odległej galaktyce

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach